S som i strepsils och scraptbooking

Vad händer?

Mitt bloggande är inte det mest uppdaterade, ont i halsen har jag också.
Var på Apoteket idag för att köpa Strepsils. "strepsils, strepsils, strepsil" tänkte jag hela vägen dit och när jag letade i hyllorna. Inga strepsils, kom fram till kassan och skulle fråga efter dem, då fick jag blackout.
"öhh, jag vill ha sånna där...öhhm mot halsen...som börjar på..S?
Apotekerskan såg först ut som ett frågetecken och sa sedan Strepsils? jaaa
Sedan sålde hon några slemupplösandepiller, som jag glatt köpte eftersom jag har en aningens hosta och är en sån sucker för merförsäljning.
Tvek om jag verrkligen behövde det där pillret men strepsilsen är goda, fyller min sockerkvot lite.

Jag har köpt min första egna laptop!
En Packardbell som ska vara hur bra som helst, enligt min bror.
Loggan lyser på baksidan av skrämen, spaceat.

Tackvare den nya datorn och en mus som ser ut som en röd bil (med lysande bak och framlycktor) (som var en julklapp till min bror men som han förkastade för en vanlig ful mus) så har jag börjat göra fotoböcker.
Äntligen.
Nu tar jag tag i Europaluffen. År 2007. Värdelöst seg jag är men nu ni!
Och efter en omfattande research på olika fotoböcker så blev
www.japanphoto.se vinnaren.
Vinnare i pris och det känns som om boken kommer att bli snygg och ha bra kvalité.
Jätte kul att scraptbooka digitalt när man väl kommer igång med det , slipper limm på fingrarna.

Brummbrumm...

Kommentarer
Postat av: sof

Haha, det var på tiden. Att ta tag i Europaluffen alltså. Hur kunde Niklas förkasta en sådan fin mus? Han måste vara från vettet.



Och du.. Sailormoon var aldrig något för mig ;) (tror btw att jag inte ens hade kanalen den gick på?)

Postat av: artina

Äsch, det är ju limmet som är charmen :)

2009-05-15 @ 15:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback