Robinson-vem, tapp & längtan

Mingodegud, Robinson-Christian (Vem?) (Någon som var med i årets tittarsuccé av Robinson) anklagar Linda Isacsson för att vara divig och okänslig på sin blogg. Det värsta av allt tyckte han var när hon hade ignorerat hans "vännerförfrågan" på Facebook, inte bara en utan 20 ggr.
Linda Isacsson (Är det hon som är/var gift med Patrik Isacsson?) svarar att hon bara vill ha sina närmaste på fejjan.
GT 090528
Jag tycker att hela grejen var så korkad att jag var tvungen att belysa den.
Vilket offer till B-kändis är den där Robinson-Christian?

Min vecka började med två madrömsdagar i köket, där jag fick täcka upp för två.
Var på möte i tisdags efter att ha jobbat sedan 7.00, mötet började med ergonomi i en halvtimma.
Jag nickade till ett antal gånger. Jag vet hur man lyfter en låda, jag har sett den där böjda knängubben ett antal gånger och jag jobbar på ett gym.
Tänk om det bara hade sagt dunk i bänken? Alla vänder sig om, "vad hände?". Åh, Emely har somnat.
Jag klarade mig undan en besvärande situation genom att tugga tuggummi, frenetiskt.

Den senaste månaden har jag tappat följande:
Mobiltelefon
2 månadskort
Klocka.
Vad har hänt? Jag brukade aldrig tappa något mer än hålnålar.
Min tappar-tid är kommen.

Promoes nya cd Kråksånger får mig att längta till Hultsfred!
Även om Svennebanan är lite tjatig i längden har den rolig text och resten av låtarna på skivan är grymma.


Kommentarer
Postat av: natta

tycker du ska publicera ett inlagg om att du saknar mig

2009-06-04 @ 09:10:52
Postat av: sof

haha nej, din sälungedröm är nåt av det skummaste jag hört på länge. Linda Isacsson har inte varit gift med Putte, däremot har en annan blond tjej vid namn Sofia det. jag har kollen ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback