Spotify & Golf

Efter allmän påtryckning så forsätter jag mitt bloggande, men jag blev så till mig av telenor så jag tyckte allt att det kunde präntas in.
Melodifestivalen först, Armenien borde ha vunnit och jag tycker inte ens synd om Sverige skickar man en sådan speciell låt får man skylla sig själv, Alcazar skulle åtminstone komma i topp tio.

Nu har jag integrerat mig med Spotify, jätte bra att man kan lyssna på en massa låtar och göra låtlistor utan att behöva ladda ner dem. MEN vad händer när jag ska skapa mitt användarkonto?
”Din mailadress används redan”
VA? Jag har aldrig vart medlem där innan. Så jag väljer ”skicka användarnamn till min email” och får fram att någon som kallas ”emelieeee” använder min mail.
Vad är det för fjortisbrud?
Återställ och ändra lösenord. Sedan är jag inne på hennes konto, någon 91:a från Sverige som har använt min mailadress. Jag hittar på en mail i stil med [email protected] och loggar ut.

HAHA hon kan gott ha att hon inte kommer in på sin Spotify.

Sen har jag spelat golf för första gången i mitt liv, eller spelat kanske är en överdrift men jag har stått och slagit. Min boll kom fram till den första flaggan inte längre, hur mycket jag än tog i. Men det är ”tekniken” som är det viktiga än styrkan i golf.
Jag får nog slipa på min teknik för jag träffade mattan jag stod på mer än bollen, hur mycket jag än böjde mina knän och putade med rumpan. Ont i fingrarna fick jag också.
Pappa har som dröm att jag ska bli nästa Annika Sörenstam (för han trodde att jag om jag väl ställde på en golfbana skulle jag ha naturlig talang) eller gå med i lumpen.


Bild

Lumpen är utesluten och det blir ingen Annika Sörenstam av mig, förlåt pappa.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback