Se upp för Saxmannen!




Tydligen så finns det en man som åker runt på buss 60 i Göteborg och klipper kvinnors hår.
Jag undrar om han bara klipper långt hår och om han föredrar brunnetter eller blondiner?
Fast jag undrar mest Varför?

När jag gick i gymnasiet så hade jag en naturlärare som hade lång,lång och slitet hår, det riktigt kliade i fingrarna.
Jag klippte aldrig av hennes hår.
Men kanske det är så att Saxmannen vill skapa lite frid samhället och klippa av alla slitna hår.
Han är nog pedant.

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=857&a=492699

Kommentarer
Postat av: Martina

Alternativt så är det en fetisch han har; han klipper av kvinnor håret och så sparar han det i små tändsticksaskar och tar fram en liten lock när han behöver lite uppmuntran... fast vad vet jag :)

2009-05-05 @ 13:15:24
Postat av: natta guttman

haha var det anna tihd???? Jag tycker du kan skriva ett blogg inlagg om mig, nu nar jag ar pa andra sidan gjorden och ar sa himla spannande


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback