Konjak, Borat och halsont

Jag ska aldrig mer kyssa någon.
Jag är helt övertygad om att jag har blivit smittad genom en kyss.
Är inne på dag 5 nu med halsont, jag har varit tapper och tänkt att det är nog bara en förkylning, men jag tror inte det längre.
Tänk om det är halsfluss?
Vad händer ens om man har halsfluss? det enda jag vet är att det inte är bra.
Men jag har ingen lust att sätta mig på akutmottagningen ha en skeptisk läkare som ber mig gapa och sedan säger att jag bara är förkyld. Som ger mig hintar om att jag är hypokondrisk och har tagit upp tiden för dem som brutit alla sina ben.

Jag ska kolla upp det, jag står inte ut.

En händelserik dag på jobbet för övrigt.
Carro tog en kille på bargärning som försökte fuska sig in på gymmet.
Lena (en äldre dam som jobbar i Cafét) kom och frågade om hon luktade konjak. Hon hade fått en beundrare på tåget från stockholm som prompt skulle bjuda henne på konjak.
"Jag är ju billig i drift" sa hon och förklarade att det hade varit lite gungigt på vägen tillbaka från restaurangvagnen.
Han ska komma förbi caféet någon dag och hon vill gärna föreställa sig själv som Lars Molins den tatuerade änkan; en dam som träffar massa män till olika ändamål. Hennes beundrare ska vara den hon går ut och äter med.



Matilda ringde innan, hon sa att man bara hade halsfluss om man hade feber. tackochlov.

Jo, igår på ica kom det in en kille i neon grön Borat dräkt. Han stod vid grillen och väntade på sin tur med sin bara rumpa.
Det var en svensexa ska jag understryka. Stackars Isabell som fick expiera honom.


Kommentarer
Postat av: sof

Jag såg också Borat! Fast i Kungsbacka. På Kungsmässan. Samma kille månne?



Du har inte funderat på om det kan vara allergin som spökar i halsen?

Postat av: sof igen

på ica. jaha. ja då är det klart att det var samma borat. trodde det var på fysiken först. meh.

2009-05-10 @ 18:42:38
Postat av: Emely

Jag är inte allergisk mot pollen från träd. vill inte. kan inte. nej.

2009-05-10 @ 19:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback