Dagens ris

Telenor.
Har inte vart någon höjdare, i Australien funkade Vodafone jätte bra, men telenor.
Det tog 3 veckor att få mitt gamla nummer överfört till telenorsnät.
Det är dyrt och de redovisar inte den fasta avgiften som man får ringa för.
Och sedan min mobil föravann under valborgsnatten (under mystiska omständigheter), så har jag inte fått något nytt SIMkort.
Det skulle ha kommit för en vecka sedan.
Så jag fick kontakta Telenor igen och vad säger killen som förklaring?
"Den måste ha kommit bort i posten".

Jag är ju inte född igår.
 

Kommentarer
Postat av: becka

hur gar det med uppdaterandet utav bloggen? maste jag lasa om telenor en gang till sa skriker jag, gor ditt jobb kvinna!

Postat av: Nathalie Guttman

ja nu gor du ditt jobb!

2009-05-20 @ 06:41:05
URL: http://omkringnatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback