O N S D A G

På onsdag händer det, då flyttar jag till Göteborg!
Gött är det. Vem som helst är välkommen att titta förbi, jag tänker min lilla 18 m2 lägenhet ska vara lite som i "Vänner " fast på färre kvadrat. Jag kommer nog ha det svårt att bo helt ensam hela tiden.
Jag vet knappt själv vilken den exakta adressen är men jag hoppas att jag hittar rätt på onsdag genom mitt fenomenala lokalsinne.
Oroa er inte om jag går vilse i trapphuset kan jag alltd ringa hon som jag hyr lägenheten av.

Bild

På onsdag spelar även Promoe i Kba! Yesbox jag är där, hoppas att det inte är 16 års gräns bara för att det hör samman med 9:ornas skummdisko på torget. Fast det ska regna på onsdag så jag undrar hur mycket skumdisko det blir.

Och ja, Nathaile (omkringnatta.blogg.se) klart att jag har saknat dig, du får börja samla burkar så att du kan åka med till Hultsfred!

Kommentarer
Postat av: Elin

18m2???!!! Är det värt det?

Postat av: sof

visst minns jag! men tyckte jag verkligen inte att det var så farligt? skulle säkert spela tuff ;P



de har satt upp en läktare på torget inför the big happening imorn. hehe.

2009-06-09 @ 19:10:17
URL: http://fisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback