Bio & eloge till duvan

Skolgymnastik..
Gick förbi en glatt hoppsande skolklass  till låten "money, money, money" med ABBA.

Idag ska jag se "män som hatar kvinnor", 2,35 h ska den tydligen vara. Jätte lång.
En jätte lång svensk film verkar inte så lovande men den ska ju vara jätte bra. Hoppas bara inte att jag somnar bara för att jag vart uppe sedan 4.00...
Sist jag somnade under en bio var på filmfestivalen där jag lyckades pricka in 4 dåliga filmer, eller de var nog inte dåliga utan så där konstnärligt bra att man inte förstår dem.
Jag som såg framemot kortfilmerna så mycket och fick se en nunn- och anorexi-jämförelse och 5 st snoppar.

Vill ge en eloge till comviqduvan för att han är så himla rolig, bästa reklamen på länge:

http://www.youtube.com/watch?v=WTc6J5Oq0i0&feature=PlayList&p=6ABB383A5AF91623&index=2

http://www.youtube.com/watch?v=ZifusoWGINc&feature=PlayList&p=6ABB383A5AF91623&index=4

Nu är jag tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback