Lite Zon & min önskan om sol försvann


Blott 20 år och med en arbetsskada. Ack & ve.
Jag är inte ens en sån person som får ledvärk...(eller öhh vem är en "sån" person egentligen??)
Hursomhelst kunde jag inte sova under hela föregående natt eftersom jag hade en smärta i axeln som jag aldrig tidigare upplevt.
Denna plåga var tackvare alla "extra-tunna-skivor-nästan-så-att-de-går-sönder-skinka" som jag skurit fram genom skärmaskinen på jobbet.
Ett bad och mammas massage hjälpte inte utan jag fick tillta drastiska åtgärder och använda "Zon".

När man har använt "Zon" en gång får man inte sola på två veckor stod det i bruksamvisningen.
Jag begrunnade detta. Två hela veckor i juli utan sol på min högra axel??
Sedan tittade jag ut genom fönstret och allt jag såg var bara regn, regn och regn.
Beslutade mig för att det inte finns något hopp för sommaren och kletade på "Zon".
Det hjälpte faktiskt och jag har fått en god natts sömn.

Nu hoppas jag på inget sol och badväder 2 veckor framåt...


Kommentarer
Postat av: Marty

Gumman, det verkar som om din förhoppning har slagit in... :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback