Way out West

Först vill jag börja med att ge en eloge till Hives som alltid ger ett GRYMT scenframträdande

Hives

I helgen delade jag ut vatten på Way out West med röda korset. Mellan arbetspassen hann jag se några band, de flesta som jag tycker är om. Alla motsvarade mina förväntingar, Regina Spector var helt underbar på scen, The Ark gav som vanligt ett underhållande sjunga-med-framträdande och Hives var som sagt grymma.
Mycket tråkigt att Lily Allen inte kom och ersattes av Teddy bears sthlm men ärligt talat så gjordeTeddy Bears en stark insattsoch fick hela publiken att dansa.
 Till och med var Kanye West var jätte bra trots att jag inte är ett fan.
Mycket var tack vare publiken som gav ett stort stöd till artisterna, jämt stor uppslutning och höga gensvar.
Det var en sjukt kul helg helt enkelt!

Vatten utdelning
Johanna delar ut vatten.

Ola Salo
Ola posar som Elvis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback