cdon.com nörd

Jag har köpt en mixer :)

Hur fin som helst!

Plus att jag har gått och blivit en cdon.com nörd, tack vare Sofie.
Har redan köpt 4 filmer för 200 kr och nu har jag köpt ytterligare 4 filmer för 277 kr. (För man fick ju en dubbel film för endast 69 kr om man köpte över 169kr) (den gick jag lätt ju på).
Fast jag har ju aldrig haft speciellt mycket filmer så jag kan lika gärna börja med min samling nu.
De senaste jag köpte var:

       

Och det är ju faktiskt väldigt bra filmer (eller kult i Berts fall).
Fast det är lätt att bli beroende av cdon.com...

Kommentarer
Postat av: sofie

VAAA! Kan man få little miss sunshine och walk the line i samma!! :O MOCKEL.

2007-08-28 @ 14:56:12
Postat av: natta

härmapa jag har en precis lika dan som legat uppe på min blogg....mixern alltså

2007-09-03 @ 19:24:05
Postat av: Martina

Vad sött att du köpte Bert :) Cutiepie.. Jag har bytt adress på min blogg. Så kom förbi nån dag! Puss

Postat av: Nathalie guttman pluttman

slutat blogga?!

2009-04-23 @ 05:32:56
URL: http://omkringnatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback