Sean Paul, blod & vattenfärg


Regnet bokstavlig en piskade mig i ansiktet när jag på en vinglande cykel tog mig hem.
I min mp3 spelades Sean Paul - Temperature
"Well woman the way the time cold I wanna be keepin' you warm
I got the right temperature to shelter you from the storm"
Lätt ironiskt.

Annars då?
Jo, jag stötte på blodbussen och tänkte "varför inte?" så jag tog mig in och tänkte ge lite blod.
Jag kom ut  20 ml fattigare på blod och utan t-shirt.
Man skulle logiskt nog skicka sitt blod på test för de verse smittor innan man fick ge sina 4 dl.
(Mhm FYRA dl blod).
Jag har misstänkt att jag har haft dåligt blodtyrck eftersom mina armar somnar när de vill men så var inte fallet. Jag hade jätte bra blodtryck och båda mina ådror på varje armveck var fina nog att ge blod.
Tack, tack, dr blod, jag levde på dessa värmande ord resten av dagen.

Hemkommen från regn och rusk efter att ha vart på transit centralen.
Ingen kunde engelska eller svenska men vad vi målade teckningar.
Det var ett bra tag sedan jag målade med vattenfärg men det var kul.
Branen tyckte också att det var kul att måla på varandra och tonårskillarna ville ta kort på oss med sina mobiler. swedish girls, swedish girls..

Undra vad som går på tv när 100 höjdare har slutat?
säkert något jädra CSI.


Kommentarer
Postat av: Marty

Tack för igår sötnos! Idag blev det varken kattungar eller ullared.. :( puss

Postat av: Marty

asså gumman inte för att klaga men nu har du inte bloggat på hela november :) Shape up! hihihi.. puss på dig min söta tjej

2006-11-10 @ 15:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback