Deportees


Igår så var jag och sofie på Storan och såg på Deportees.
De var B-Ä-S-T.
Damage for goods & Who is gonna meet me var helt klart bland det bästa.
Sedan gamla låter som Not tonight & Arrest me til'it hurts var inte sämre.

Publiken bestod av åldern 25plus och var mesta dels killar. En och annan pudelrockare var också där och även en gammal (inte åldersmässigt gammal) högstadie lärare som tyckte att det var kul att dansa robotdans.

Efter konserten, vilken som alla konerter var försenad en timma (vilket gör mig otålig men det värsta är att jag är van, så jag acceptera detta faktum; det tillhör spelreglerna liksom att man ska klappa in bandet en gång till) så hamnade vi i toa kön. Insåg då att det visst hade varit en hel del tjejer där.

När vi hade hittat ett par platser att sitta på (bredvid Storans dj) så hittades vi även av ett sällskap. 
Först kom en kille som bredde vägen för sina mindre socialt begåvade vänner. 
Hans två blyga vänner anlände efter en viss tids tvekan, den ena med en ljusblå spårvagns t-shirt på sig (...) plus en stavhopperska och hennes pojkvän.
Tjaa, det var ju trevligt ett tag men sedan kom vi på att det var roligare att se högstadieläraren dansa robotdans så vi gick dit istället.

Kvällen var helt klart lyckad även om vi blev utan pommesfrittes fat och cheesburgare.

Sofie och dj:n            Spårvagnstönten

Sofie & Dj:n                                                   Spårvagnskillen   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja flingan :) Vad mysigt det var att fika med dig på Villa villerkulla, hihi.. Måste göras om! Hoppas du får en riktigt bra vecka så hoppas jag att vi ses snart igen. Pussokram

2006-11-13 @ 20:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback