Vit julstjärna i papp

En sak som jag såg i vitöga igår när jag åkte spårvagn genom Göteborg var att nästan alla lägenheter har en vit julstjärna i papp.
I år tvingade mamma mig att se ut något till mitt fönster, det var ju inte alls så att jag hade bättre saker att tänka på än att gå i lampaffärer och se ut en "jullampa" vars utgångsdatum är efter nyår...
Jag trodde aldrig att jag skulle ta mig tid till att köpa en lampa. Dessutom viste jag inte vad jag ville ha i fönstret. Det skulle bli som med min julkalender, jag tänker varje år hänga upp den på väggen men inser alltid vilken tidsopptimist jag är när jag hänger upp den 2 dagar innan jul.
Men helt plötsligt fick jag en vision i huvudet! Jag vet inte vad den kom ifrån men jag kunde se den framför mig! Guuud vad bra en vit julstjärna i papp skulle passa i mitt fönster!
Jag gick faktiskt och köpte en vit julstjärna i papp innan den 24.
Och jag var jätte stolt över min kanon idé.

Tills igår när jag insåg var min "vision" kom ifrån.
Trendslav.

Julstjärna

Kommentarer
Postat av: Lollo

Du e rooolig jue.. ;) När ska vi ses?

2006-12-18 @ 23:40:28
Postat av: Martina

Hihi, sött :) Alla har verkligen såna ja. Mamma med :P Jag kör dock med min Indiskainspirerade röda stjärnlykta! Puss!!!

2006-12-20 @ 18:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback