Pissdag


För det första sabbade allt påläggspackande min rygg.
Sen fick jag jobba över en halv timma vilket bara kändes stressigt.
Jag har inga rena jeans.
Jag har inte packat någonting, vet inte ens vad jag ska packa i.
Vi kan inte komma överrens med maten.
Vet inte hur vi hälften av oss ska ta oss in till Göteborg.

Imorgon åker vi till Hemsedal.
Till råga på allt blev nästan påkörd av en surkärring med kundvagn på Hemköp.

Ikväll ska jag på box, inte för att jag hinner utan för att jag behöver det.
Annars kommer nästa surkärring som går in i mig komma till skada.

Kommentarer
Postat av: sof

Hoppas det löste sig med allt och att ni får mycket snö! PUSS sweetie

Postat av: Lollo

Det låter som en Emely-Lollo start på en resa. Du behöver inte oroa dig, allt stämmer precis ;)
Jag bestämde mig för att skriva en blogg istället för att städa mitt rum. Nu är bloggen klar. Måste jag städa mitt rum nu?

2006-12-08 @ 17:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback