Hemse 06


Torts vissa motgångar dagen innan resan så gick allt bra tillslut!
Vi kom iväg till hemsedal och där fanns det SNÖ!
Den sju timmars bussresan upp var inte lugn, när inte våra kära kba killar skrålade där bak så gjorde 50-talisterna (även kallade maddes bästistar) det där fram.
En sju timmars förfest. Det var bara början...

Afterski....
Afterski2 Afterski

Skidåkning..
Hemsedal

santa  hår
Du kan adda henne på msn,
[email protected]  Tommy njuter av ericas hår.

hemsegänget

Hela gänget, jag, madde, erica, linn, natta och elin.

Hemsedal 2006 aka Smörgåsbord 2006, jag saknar det redan!

Kommentarer
Postat av: Nattis

i just love that trip!! man blir så ååå när man ser bilder, jag måste få dina bilder snart ju, hur löser vi det nu då? puss å piss

2006-12-17 @ 22:16:03
Postat av: Svinet i tjejlägenheten =)

Tillbaks, tillbaks, tillbaks!! Till smörgåsbordet!! ;)Juldan snart! Weeiihoo va snygga du, jag å natta kommer bli! haha..pusss

2006-12-20 @ 20:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback