Hard Rain

Trött...
Bokstavligen och på vädret som ger översvämning.
Klart att det var lite spännande först med översvämning, det var som i en utav min pappas favorit katasrof filmer Hard Rain, något som rubbade vardagen och skapade en sammanhörighet mellan alla människor som fick plaska omkring i vattnet. Stackars rullatortanterna dock!
Men det är inte kul när lokaltrafiken drabbas...tog mig 45 minuter att ta mig hem från gbg efter Martinas 20 års drop in.
Jag var livrädd för att somna och få åka tillbaka och just därför somnade jag också till, minst 4 ggr.
Hur trött är man inte om man hinner somna innan man hinner sätta på sin mp3?
Jag försökte sätta på min tre gånger, men innan jag kom till playknappen nickade jag till.
Tur att jag har ett inbyggt sinne att vakna till på stationen innan jag ska av...

översvämning

GOD JUL 2006!

 

Kommentarer
Postat av: Sis

Jag gillar den mekaniken som gör att man vaknar precis innan man ska av! Utnyttjar jag nästan varje dag hem från skolan då spårvagnar är otroligt lätta att somna på!

Postat av: Martina

Aj gumman tog det så lång tid hem? Jätteglad att du kom i varje fall! Och tack för det supersnygga vasen :) Ska köpa fejkblommor att ha i den imon! Puss!

2006-12-20 @ 18:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback