Bad hairday & tuggummi

12.12 vakande av damsugaren, ja mamma jag fattar hinten.

Idag skiner solen, det gjorde den inte igår..
Jag hatar regn, det spelar ingen roll om det duggar eller öser ner. Dugg ger mig en bad hairday eftersom jag har ett starkt beroende av en viss plattång.
Det är inte fult med lockar, bara de ligger där jag vill ha dem så.
Hursomhelst så rusade jag, sofie och mathilda in på linné terassen. var tydligen frölunda hocky igår, bra att man har koll...
Sedan fortsatte vi till röda rum. 20 kr entré + garderob, bra mathilda.
25 kr för öl/vin/cider, vilket var bra igår men kanske mindre bra idag..
Mathilda skänkte ett tuggummi till en kille som skulle ha det till att dra upp sitt kort ur automaten. den hade svalt det, det gick inte så bra att få ut kortet, med ett tuggummi. (och nej sofie han skulle inte få upp klacken som hade fastnat i golvet...)

"Can I take a picture of you?"
"No, I'm a model."
Matilda fick ivf ta en hel del andra bilder, en hel del fula på mig och sofie, på mitt hår.

Idag ska jag bara äta påskgodis och läsa elle.
Sofie drömmer om att köpa en top dog, hon är knäpp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback