Absolute seventies

08.00 Vaknade av ett slipljud och ja det är tre våta män och en byggnadsställning utanför mitt fönster. De ska laga tegel, utanför mitt fönster, åtta på morgonen, inte vilken morgon som helst utan en lov morgon.

Ska iväg och jobba snart, på mc donalds. Det råder personalbrist och brist på musik. Jag trodde aldrig att jag skulle säga det här men jag saknar faktiskt "working at the carwash", trots att den spelades flera gånger varje dag. Bättre med någon musik än ingen.
Fast jag och madde är ganska heta på att sjunga. Hittade en absolute seventies i min faders samling så det är den typen av musik som kommer framföras av mig "Sayonara, you'r the girl from tokyooo".
Fast jag skulle inte kalla mig själv för sångare.
Bättre med någon musik än ingen.

Skärtorsdag, hoppas att den inte slutar på ferdinan som förra året, eller hur sofie?
Men vi ägde ivf dansgolvet, ok att det kanske inte var så många där, men vi ägde...

bye bye baby, baby goodbye

Kommentarer
Postat av: fis

vi ägde aset! ;D

2006-04-13 @ 20:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback